umiejętność : manipulacja

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

umiejętność : manipulacja

Pisanie  Admin on Czw Wrz 21, 2017 2:04 am

*pozwala na wykreowania swojej postaci w eterze. Raz stworzonej postaci nie można później zmienić, więc trzeba się dobrze zastanowić. Czasami planeta nie panuje nad przemianą i jej wygląd jest odzwierciedleniem jej charakteru. Bardzo rzadko jest to przemyślana przemiana.

Światło:
Eter pełen jest mroku i zniszczenia. Świat ten dawno umarł. Nie ma w nim szczęścia, ani nadziei. Młode planety materializują się, ale dostrzec mogą jedynie mrok i cienie. Ratunkiem dla nich mogą być starsze planety, które nauczyły się wytwarzać światło.
I [1] - planety mają słabą aurę światła i nie są w stanie go wytwarzać.
II [4] - planety są w stanie wytwarzać kule świetlne o średnicy trzech centymetrów.
III [7] - aura planet jest silniejsza i oświetla trzy metry terenu. Ponad to są w stanie wytwarzać kule o średnicy dziesięciu centymetrów.
IV [9] -  aura planety oświetla dziesięć metrów terenu. W dodatku planety mogą materializować kule światła o średnicy dwudziestu pięciu centymetrów. Nabywają również umiejętności zmiany koloru światła na dowolny.
V [13] - planety są już bardzo rozwinięte w tej dziedzinie. Ich kule są w stanie osiągnąć nawet pół metra średnicy.
VI [18] - bardzo wysoki poziom wtajemniczenia. Drobne słońca osiągają nawet trzy metry średnicy.
VII [22] - najwyższy poziom umiejętności. Dojście na szczyt gwarantuje budowę słoń posiadających nawet dziesięć metrów średnicy. W dodatku planety są w stanie stworzyć żywiołaki światła, które będą rozchodzić się po eterze i słuchać stwórcy. Te słodkie stworki mają trzydzieści centymetrów wysokości i nie da się ich zniszczyć. Stworzenie żywiołaka to koszt aż 30PD

koszt światła drugiego poziomu to 6 PD

Dźwięk:
Zmysł zwykle niedoceniany przez wszystkich. W eterze nie ma dźwięku. Z początku możemy cieszyć się jedynie namiastką daru. Po nabyciu doświadczenia będziemy mogli jednak dosłyszeć różne tony. Niektóre łagodne, ale większość mrożąca krew w żyłach. Planety mogą się ze sobą porozumiewać, ale w eterze jest niewidzialny mur blokujący dostęp do głosów z tego upadłego świata.
I [1] - planety słyszą się i nie mają problemu z komunikacją. Wszelkie inne dźwięki są zamknięte i nieosiągalne.
II [3] - od czasu do czasu zdarzy się, że planeta usłyszy jakiś stukot, czy też jęk. Nie trwa to długo. To nie są przywidzenia. Gdzieś za ciemną kotarą toczy się podłe życie. Czy dasz radę je zmienić?
III [5] - jesteś w stanie usłyszeć dźwięki w promieniu dwudziestu metrów. Nie tylko masz dobry słuch, ale też możesz wytwarzać dźwięki jak muzykę, czy też inne odgłosy.
IV [8] - niewielu ci dorównuje w tej dziedzinie. Słyszysz głosy w promieniu pięćdziesięciu metrów. W dodatku twoja pieśń przybiera różne barwy, które rozchodzą się po eterze. Kto wie, może kiedyś uda ci się oswoić monstra ukryte w mroku?
V [12] - muza staje się twoją bronią. Nie rozumiesz tego, ale odpowiednio zagrany tony powodują wytworzenie silnej energii. Im złożony utwór, tym efekt uderzeń jest bardziej widoczny i potężniejszy. Siła, którą manipulujesz działa tylko w odległości dwóch metrów od ciebie.
VI [16] - słyszysz głosy w promieniu dwustu metrów. Ponad to okazuje się, że twoje dźwięki malują okoliczną rzeczywistość. Twoja pieśń jest niczym pędzel, a ty sam jak malarz bawisz się kolorami na tym zaniedbanym płótnie.
VII [22] - najwyższy poziom wtajemniczenia, który zwiększa twój zakres słyszalności trzykrotnie. Oprócz tego możesz stworzyć żywiołaki dźwięku. Mają oni wysokość dwóch metrów i mienią się wieloma kolorami. Będą już zawsze podróżować po eterze z pieśnią na ustach, którą ostatnio zagrałeś. Koszt wytworzenia żywiołaka to 30PD

koszt dźwięku drugiego poziomu to 8 PD

notka:
[]* - To poziom manipulacji wymagany do wykupienia pod umiejętności.
Liczymy tak jak w przypadku umiejętności.
avatar
Admin

PD : 9999

Inteligencja :

Zręczność :

Percepcja :

Siła :

Wytrzymałość :

Wygląd : Łysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczatyŁysy i pryszczaty
Charakter : Admin to spokojny człek i naprawdę trza się postarać by go zdenerwować.
kamień : azuryt
żywioł : woda
kolor : pomarańcz
Liczba postów : 122
Join date : 12/09/2017

Zobacz profil autora http://genetrix.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach